A. Zasady prywatności

I. Wstęp

Właścicielem Serwisu internetowego https://satipharm.com.pl/ (dalej „Serwis”) jest Synoptis Pharma Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Krakowiaków 65, 02-255 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000225105, przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, posiadająca NIP: 6462663442 oraz REGON: 278352048 (dalej „Synoptis” lub jako „Spółka”).

II.  Dane osobowe

Niniejsza polityka prywatności zawiera informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych jakie mogą Państwo nam udostępnić podczas korzystania z Serwisu oraz wykorzystywania plików cookies w naszym Serwisie.

Państwa dane osobowe są przetwarzane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w szczególności w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: RODO.

III. Gromadzenie danych osobowych

Prosząc Państwa o podanie swoich danych, Spółka zawsze wyjaśnia, dlaczego ich potrzebuje. Zbierane są tylko te dane, które są konieczne do realizacji konkretnej usługi i tylko do niej są one wykorzystywane.

Spółka będzie gromadziła dane osobowe jedynie w określonych, jasno sprecyzowanych i uzasadnionych celach, przedstawianych przed lub w trakcie pozyskiwania danych i nie będzie ich wykorzystywał w sposób wykraczający poza te cele.
Gromadzone będą wyłącznie te informacje, które są adekwatne, istotne i nie wykraczają poza cel, w jakim są gromadzone. Jeżeli zajdzie taka konieczność, Spółka podejmie wszelkie uzasadnione kroki w celu sprawdzenia dokładności i aktualności gromadzonych danych osobowych.
IV. Okres przechowywania

Państwa dane osobowe nie będą przechowywane dłużej niż będzie to konieczne do osiągnięcia celów, do jakich dane zostały zgromadzone lub dłużej niż jest to określone prawem albo uzasadnionym interesem prawnym administratora danych.

V. Bezpieczeństwo danych

Spółka podjęła środki mające na celu zapewnienie poufności, bezpieczeństwa i integralności Państwa danych osobowych.

Spółka przykłada dużą wagę do tego, aby zagwarantować, że Państwa dane osobowe nie będą modyfikowane, udostępniane lub w inny sposób niewłaściwie wykorzystywane przez osoby trzecie, które nie są upoważnione do dostępu do danych.
Wszelkie działania użytkownika, które mogą zostać uznane za potencjalnie niebezpieczne i niezgodne z prawem mogą doprowadzić do zablokowania użytkownika/sesji.
VI. Linki do stron osób trzecich

Na stronie https://satipharm.com.pl/ mogą być zamieszczone linki do stron internetowych osób trzecich. Spółka nie sprawuje kontroli nad tymi stronami i w związku z tym nie ponosi odpowiedzialności za praktyki osób trzecich w zakresie poufności i bezpieczeństwa Państwa danych osobowych. Zaleca się zatem zapoznanie z polityką prywatności zamieszczoną na takich stronach przed korzystaniem z nich i przed podaniem danych osobowych.

VII.    Dzieci poniżej 13 roku życia

Serwis jest przeznaczona dla osób dorosłych i nie będziemy świadomie gromadzić danych osobowych od osób poniżej 13 roku życia bez zgody rodzica lub opiekuna. Serwis nie ma na celu przyciągnięcia uwagi osób poniżej 13 roku życia. Jeśli jesteś rodzicem lub opiekunem prawnym i uważasz, że Twoje dziecko przekazało nam informacje, możesz wysłać do nas wiadomość e-mail na office@synoptispharma.com. Możesz również napisać do nas na adres podany w sekcji "Kontakt" niniejszej Informacji. Prosimy o oznaczenie zapytań jako "Zapytanie IOD".

VIII.    Wyrażenie zgody na niniejszą politykę prywatności

Korzystanie przez Państwa z Serwisu oznacza akceptację niniejszych warunków polityki prywatności. Jeżeli nie zgadzają się Państwo z którymkolwiek zapisem polityki, należy nie korzystać z Serwisu i nie przekazywać danych osobowych.

B. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

W zależności od relacji ze Spółką, jaka będzie Państwa łączyła w związku z nawiązanym kontaktem, Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane na różnych podstawach prawnych i w różnych celach. Poniżej przedstawione zostały informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych w ramach funkcjonalności oferowanych za pośrednictwem Serwisu.

I. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem danych osobowych jest Synoptis Pharma Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Krakowiaków 65, 02-255 Warszawa. Z administratorem można skontaktować się telefonicznie pod numerem +48 (22) 32 16 240, poprzez adres email: office@synoptispharma.com lub pisemnie na wyżej wskazany adres siedziby.

II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail: iod@neuca.pl lub pisemnie pod adresem: ul. Forteczna 35-37, 87-100 Toruń, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych Osobowych”. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

III. Jaki jest cel, podstawa prawna i okres przetwarzania danych osobowych?

W związku korzystaniem z Serwisu, Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celach, na podstawie i przez okres:

Usługa lub funkcjonalność, w związku z którą przetwarzane są dane osobowe

Cel przetwarzania

Podstawa prawna

Okres przetwarzania

Kontakt ze Spółką

Umożliwienie Państwu komunikowania się ze Spółką

Prawnie uzasadniony interes administratora -art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, którym jest możliwość udzielenia odpowiedzi na pytanie/żądanie użytkownika

Przez czas niezbędny do wyjaśnienia sprawy i udzielenia wyczerpującej odpowiedzi, bądź przez czas niezbędny do obrony i ochrony roszczeń lub złożenie sprzeciwu wobec przetwarzania danych w tym celu


Państwa dane osobowe przetwarzane w związku z korzystaniem z usług lub funkcjonalności Serwisu wskazanych powyżej nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

IV. Czy podanie danych osobowych jest obowiązkowe?

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji celów, dla których mają zostać lub zostały zebrane.

V. Jakie przysługują uprawnienia w zakresie przetwarzanych danych?

Każdemu z Państwa przysługuje prawo dostępu do danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO), usunięcia (art. 17 RODO), ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), przenoszenia danych (art. 20 RODO). W przypadkach, gdy administrator przetwarza dane osobowe na podstawie swojego prawnie uzasadnionego interesu użytkownik, zgodnie z art. 21 RODO może wnieść sprzeciw wobec takiego przetwarzania swoich danych osobowych przez administratora. Administratorowi nie wolno już będzie przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych lub z inspektorem ochrony danych.

Ponadto każdemu z Państwa przysługuje także prawo do wniesienia skargi na przetwarzanie jego danych osobowych przez administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

VI. Kto może być odbiorcą danych?

1.     Państwa dane osobowe pozyskane w związku z korzystaniem z serwisu https://satipharm.com.pl/ mogą być przekazywane przez Spółkę podmiotom z nią współpracującym (odbiorcom), w szczególności dostawcom usług IT – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.

2.     Państwa dane osobowe mogą być udostępnianie podmiotom do tego uprawnionym na podstawie przepisów prawa, wyłącznie w sytuacjach, w jakich administrator będzie zobowiązany prawnie do ich udostępnienia.

VII. Przekazywanie danych do państw trzecich

Dane osobowe co do zasady nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (dalej: „EOG”). Mając jednak na uwadze świadczenie usług przez naszych podwykonawców przy realizacji wsparcia dla usług teleinformatycznych oraz infrastruktury IT, Spółka może zlecać wykonywanie określonych czynności bądź zadań informatycznych uznanym podwykonawcom działającym poza EOG, co może powodować przekazanie Państwa danych poza obszar EOG. Spółka będzie przekazywać dane osobowe poza EOG tylko wtedy, gdy będzie to konieczne, i z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez:

C. Pliki cookies

Strona internetowa https://satipharm.com.pl/ (dalej: Serwis), z której korzystasz wykorzystuje pliki cookies, (tzw.: „ciasteczka”).

Właścicielem Serwisu jest Synoptis Pharma Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Krakowiaków 65, 02-255 Warszawa. 

Czym są pliki cookies?

Pliki cookies to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które zapisują się i są przechowywane na urządzeniu, z wykorzystaniem którego strona internetowa jest przeglądana – komputerze, telefonie komórkowym, tablecie (tzw.: „urządzenie końcowe). Pliki te zapisywane są przez przeglądarkę, z wykorzystaniem której strona jest wyświetlana. Przechowywanie plików cookies na urządzeniu nie powoduje jego zmian konfiguracyjnych ani zmian w jego oprogramowaniu.

Dane zapisywane w plikach cookies zawierają informacje o sposobie korzystania ze strony (w szczególności wyświetlanych podstronach i treściach, datę i czas odwiedzin).

Rodzaje plików cookies oraz podstawy prawne przetwarzania plików cookies przez właściciela strony internetowej:

Niezbędne pliki cookies są konieczne dla sprawnego działania strony internetowej, w związku z czym nie mogą zostać dezaktywowane (bez tych plików strona nie jest w stanie funkcjonować). Pliki te umożliwiają poprawne wyświetlenie strony, prezentowanie zamieszczonych na niej treści oraz poprawne korzystanie ze strony. Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – czyli prawnie uzasadniony interes administratora jakim jest zapewnienie operacyjności strony internetowej, umożliwienie właścicielowi strony prezentowania treści.
I. Jak zmienić ustawienia, odinstalować lub uniemożliwić instalację plików cookie na swoim urządzeniu?

Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików cookie na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione, aby blokować automatyczną obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookie dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Ograniczenie stosowania plików cookie może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej lub uniemożliwić korzystanie z niektórych funkcji stron internetowych i dokonania niektórych czynności. Pliki cookie można odinstalować poprzez usunięcie ich jeden po drugim według rodzajów cookies lub wszystkich na raz.

Poniżej przedstawione zostały instrukcje dokonywania zmian ustawień oraz usuwania plików cookie w popularnych przeglądarkach:

Mozilla Firefox: menu „Narzędzia”, wybrać zakładkę „Opcje”, następnie „Prywatność”
i „Usuń ciasteczka” – https://support.mozilla.org/pl/kb/W%C5%82%C4%85czanie%20i%20wy%C5%82%C4%85czanie%20obs%C5%82ugi%20ciasteczek 
Internet Explorer: menu „Narzędzia”, zakładka „Opcje internetowe”, następnie wybrać kolejno „Ogólne”, „Historia przeglądania”, „Ustawienia”, okno „Ustawienia tymczasowych plików internetowych i historii” i na koniec „Wyświetl pliki” – https://support.microsoft.com/pl-pl/help/278835/how-to-delete-cookie-files-in-internet-explorer 
Google Chrome: zakładka „Prywatność” w menu „Ustawienia”, wybrać „Ustawienia treści”, następnie „Wszystkie pliki cookie i dane stron” i „Usuń wszystko” – https://support.google.com/chrome/answer/95647?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=pl 
Apple Safari: „Ustawienia”, „Safari” i wybrać „Wymaż historię i dane witryn” – https://support.apple.com/pl-pl/guide/safari/sfri11471/mac 
Istnieje możliwość ustawienia przeglądarki internetowej, tak aby blokowała pliki cookie lub każdorazowo ostrzegała przed ich instalacją. Ustawienia są różne w poszczególnych przeglądarkach. Instrukcje odnośnie obsługi plików cookie można znaleźć w menu „Pomoc” przeglądarki. Użytkownik może zrezygnować z plików cookie Google Analytics, klikając w poniższy link i pobierając dodatek: http://tools.google.com/dlpage/gaoptout 

II. Czas, przez jaki pliki cookie będą umieszczone w urządzeniu końcowym Użytkownika

Pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookie albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika. Informacje o okresie czasu przez jaki pliki pozostają na urządzeniu użytkownika wskazane są w treści cookiebota, z którego korzysta strona.

Dane osobowe

Nie wszystkie pliki cookies łączą się z przetwarzaniem danych osobowych użytkownika Serwisu, jednakże w przypadku plików, które niosą ze sobą informacje zawierające dane osobowe, właściciel Serwisu informuje:

1. Administratorem danych osobowych jest właściciel Serwisu.

2. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez: adres e-mail: iod@neuca.pl lub pisemnie na adres: Inspektor Ochrony Danych” ul. Forteczna 35-37, 87-100 Toruń.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w następujących celach i na podstawie:

a) W przypadku plików cookies niezbędnych na podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – czyli prawnie uzasadniony interes administratora jakim jest zapewnienie operacyjności strony internetowej, umożliwienie właścicielowi strony prezentowania treści. Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne do korzystania z serwisu.

4. Odbiorcami danych osobowych mogą być dostawcy usług IT – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.

5. Dane będą przechowywane przez administratora do  momentu wyczerpania się celu przetwarzania lub do usunięcia  plików cookies przez użytkownika lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych.

6.. Użytkownikowi, zgodnie z przepisami art. 15 – 20 RODO, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo żądania: ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przeniesienia do innego administratora.

7. W przypadkach, gdy administrator przetwarza dane osobowe na podstawie swojego prawnie uzasadnionego interesu użytkownik, zgodnie z art. 21 RODO może wnieść sprzeciw wobec takiego przetwarzania swoich danych osobowych przez administratora.

8. Użytkownikowi Serwisu przysługuje także prawo do wniesienia skargi na przetwarzanie jego danych osobowych przez administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

 Polityka prywatności obowiązuje od 04.09.2024 r.  Wszelkie poprawki do niniejszego dokumentu będą wprowadzane pod adresem https://satipharm.com.pl/ i będą obowiązywały od momentu publikacji. Zaleca się zatem regularne sprawdzanie zawartości strony.